30 december 2012

Spetterend 2013

Ik wens al mijn lezers een spetterend 2013!

10 opmerkingen:

Bonjade zei

Wens je hetzelfde toe...
Verheug me op al je heerlijke recepten in het nieuwe jaar.

Fijne avond

Liefs

saskia zei

Heel veel kookplezier en geluk in 2013 . Wij gaan 2012 verlaten met een van jou site genonen appeltaartrecept. Immers goed afsluiten is goed beginnen. Niet waar.

Henriette zei

Ook voor jou en je gezin een goede jaarwisseling en een goed en gezegend 2013 gewenst.

Caroline Brouwer zei

Voor jou en je familie een gezond en culinair 2013. En dat er nog maar vele workshops mogen volgen.
groetjes, Caroline

Nell zei

Met dank voor je belangstelling en/of reacties op mijn weblog. Ik wens jou en je naasten een heel gelukkig en vooral gezond 2013! Dat ook het komende jaar opnieuw veel Eetplezier te wachten staat.

remi zei

Een heel goed 2013

Anja en Remi

Anoniem zei

Hallo Levine, een heel goed en gezond 2013! Ik hoop nog veel recepten van je te zien en te maken.

Ingeborg

Marijke zei

Een geweldig 2013 toegewenst. Op het laatste moment van 2012 jou blog ondekt en wat een geweldig blog is het.
groetjes
marijke

Uit Paulines keuken zei

Hoi Levine, Een heel gelukkig nieuw jaar gewenst. Dat al je dromen maar mogen uitkomen en wij weer lekker mee kunnen genieten van al je baksels.

Groetjes Pauline

Anoniem zei

Hallo Levine,
Ik wens je een mooi 2013. Dat is eigenlijk al begonnen; ik zag dat je het foodblogevent van december 2012 had gewonnen. Gefeliciteerd!
Maar... waar blijft dat kook/bakboek van jouw hand?
Hartelijke groet,
Josée