20 oktober 2007

Vakantie!

Jullie zullen mijn berichten de komende drie weken moeten missen.....Ik ga namelijk op vakantie!

Zondag 21 oktober vertrekken we naar Puerto Plato, Dominicaanse Republiek voor een welverdiende vakantie. Maandag 12 november landen we weer op Amsterdam Schiphol Airport.

Ik ga uitrusten, mijn hoofd "leegmaken", veel boeken lezen, van de zon genieten, snorkelen, elke avond uit eten, lekkere cocktails drinken, zoveel mogelijk cultuur opsnuiven en het land bekijken.

Onze verblijfplaats en uitvalsbasis is ClubHotel Riu Merengue. Eigenlijk gaan we nooit twee keer naar dezelfde plek, maar deze keer wel. We zijn hier in 2003 ook al geweest en weten dus wat we kunnen verwachten. We hopen de taxichauffeur weer terug te vinden die ons toen heel veel mooie plekken heeft laten zien en bij wie we werden uitgenodigd om te komen eten. Echt een hele leuke ervaring. Vol trots liet hij ons zijn stenen huis zien met alles erop en eraan. Dat hij een stenen huis had maakte hem dubbel trots want zijn broers woonden nog in houten huizen. Mooie keuken, mooie badkamer. Het enige probleem was dat er geen stromend water en alleen af en toe 's avonds elektriciteit was ....... Zijn vrouw had erg haar best gedaan; de hele tafel stond vol met allerlei Dominicaanse specialiteiten en vers fruit. Groot was hun verbazing toen ze hoorden dat er in Nederland geen papaya's, ananassen en bananen in onze tuinen groeien. Maar ja, zij hebben nog nooit sneeuw gezien.

Als ik terugkom staan er weer leuke dingen op het programma, onder andere weer een demonstratie bij DOK Cookware in december. De datum is nog niet precies bekend, het thema wel (daar vertel ik na mijn vakantie over).

Ik wens jullie in de tussentijd veel bak- en kookplezier. Tot half november!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou ik zal je berichten zeker missen... Maar wens je wel heel veel plezier. Doe veel leuke inspiratie op en geniet!

Anoniem zei

Hoi Arden,
Te laat dit bericht maar ik wens je toch een hele fijne vakantie. We zijn er 1,5 jaar geleden ook geweest, maar in Riu BAchata, kei leuke vakantie gehad. Geniet ervan en tot over een paar weken. Hasta la proxima. Adios.

Yvette

Anoniem zei

oo dat komt goed uit, ik ga 22 oktober naar argentinie 3 weken:)

fijne vakantie

Marion B. zei

hoi arden, fijne vakantie.
groet marion.

Anoniem zei

Welkom thuis.

Het kaas, basilicum taartje is een groot suc6 (webtalk) maar ook de appeltaart.

Remi